Whaaaat

Så fick vi höst, helt plötsligt! Ena staden va grön och fin men när vi kom till nästa fanns det inga löv kvar för alla va gula och låg på backen haha.
Sprungit runt på blue mountains halva dan och sett så otrooooooligt fina utsikter! Lyckades även hitta till en idrottshall eller nåt där vi fick duscha för $3.50 styck, så nu ligger vi bak i bilen hela och rena för första gången på dryga 5 dygn! Ja, man vänjer sig tyvärr vid att vara vidrig och ha så lortigt hår att det knappt går att borsta ut, behöva dränka sig i parfym och deo varje morron för att inte skrämma slag på folk med... Odören. Okej riktigt så illa luktar vi väl inte, men fyfan va skitig man blir! Gnuggade mig i pannan i morse och fick sånadär smutskorvar till och med där, annars får man såna alltid på armarna och låren osv. Inte så najs tyvärr. Men sånt får man på köpet när man bestämmer sig för att backpacka! Så skyll oss själva.
Nu är jag trött så nu ska jag nog powernapa om inget spännande händer! (Galna kakaduor flyger utanför så önska mig lycka till)
/Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback