Mekaniker

Har nu ringt runt som en tok både Josefine och jag och det såg mörkt ut ett tag. Ett företag ville ha 230 dollar bara för att komma ut till oss och erbjuda att bogsera oss till en verkstad som i sin tur kunde hjälpa oss. En annan mekaniker hade inte tid att titta på bilen förns på fredag, idag är det tisdag... tillslut fick jag tag på en man som lyssnade på min beskrivning av fel, lät mej vänta 10 minuter och sen återkom och gav beskedet "jag har fått tag på eran del till bilen, jag kommer kl 1 (om 3 timmar) ch det kostar 160 dollar". Vilken otrolig lättnad! oxh sådan service. Nu håller vi bara tummarna på att han kan fixa bilen medans vi väntar på att klockan blir 1.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback