Elektronik

Ovädret fortsätter, regnskurar till och från och extrem blåst vill jag kalla det. Det är så man känner hur vanen gungar i blåsten. Vi har parkerat vid havet så det bidrar till att det tar i antar jag.
När vädret är så tråkigt blir dagarna snabbt långtråkiga. Dagens största uppgift var att handla mat och fylla upp lagret på pasta som vi äter 3 av 4 måltider. Billigt, var gott en gång i tiden och behöver inget kylskåp.

Ett annat problem Josefine och jag haft är våra adaptrar som gör att vi kan ladda svenska grejer i australienska uttag gått sönder. De sprakar och blixtrar på insidan och bildar små svarta brännmärken! Så jag tillbringade lite av dagen inne i vanen med att tillverka min egen hemgjorda "adapter" av grejer/verktyg jag kunde hitta i bilen. Resultatet vart bra!


Kommentarer
Leffe säger:

En blivande elektriker i pappas firma ;-)

2013-04-11 | 13:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback