På toppen

Idag har vi handlat ordentligt. Först och främst 2 fiskespön och lite basicutrustning till fisket. Sen var vi till köpcentret här i Townsville och jag tror det var påskrea av nå slag för det var galet mycket bilar ute. Bara att få tag på parkering på centrets egna parkeringsplats tog 20 minuter. Tror jag kan säga att jag kört intensivare trafik på vänster sida än hemma i Sverige med högertrafiken! Känns lite bra gjort!

Sen bar vi av till ett berg här mitt i staden och kolla på utsikten, den var fin. En stor leguan/ödla av nått slag titta fram där vi satt och spejjaså det var också lite häftigt. Säkert en meter stor! Nu sitter vi lagar mat på berget och vi blir kvar här för natten. Makaroner med majonäs ketchup tonfisk och ägg, serverad med ljummet vatten, inte så tokigt!

/david


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback