Den långa resan mot Cairns!

Då var vi alltså påväg, dagen som jag aldrig skulle komma har kommit. Det var sorgligt att säga hejdå på flygplatsen mej så snart man kom på planet fick man så mycket annat att tänka på. Till en början var det som att allt som kunde strula, strilade för oss, började vid incheckningen på flygplatsen. Vi fick agera försökskaniner till det nya incheckningssystemet på Arlanda. Menmen, nu sitter vi på hong kongs flygplats där dom har gratis wifi och äter på McDonalds. McDonalds är inte som hemma i Sverige, allt från pasta till annat oidentiferbara menyer men inga burgare. Själva resan från Amsterdam på 12 timmar gick riktigt bra faktiskt! Lyckades sova en del av resan och servicen på flygplanet var helt otroligt. Var man hungrig så tröck man bara på en knapp eller vifta med handen så kom en flygvärdinna och fixade nudlar, godis, läsk, vad man ville. Precis som på film! Nu ska vi gå vidare och se om vi kan ta oss till disneyland och fördriva våra 14 timmar i hongkong med.
//david

Kommentarer
lena säger:

Hej grabben! Kul att du/ni börjat skriva här ;-)....Jag hade ju tappat bort eran bloggadress men jag visste att det var david/josefine men inte vad det skulle vara emellan..men kom på det..så nu ska jag titta här varje dag....Jag tänkte jag skriver kanske ngt jag med i min lilla blogg så kan du följa lite vad som händer här hemma, om det är ngt intressant att veta dvs..jag kan ju alltid lägga ut nga bilder på kattorna hahaha...

Hoppas det var kul på disneyland och att allt går bra nu när ni kommer fram i australien. Du kan väl höra av dig när ni har alndat in på hotellrummet...

Jag tänkte på det...ring från ditt simkort det spelar ju ingen roll eftersom vi betalar...räkningarna betalar ju vi nu....så ngt samtal då och då gör ju inget...Kram och puss!!!

2013-02-27 | 17:33:34
Bloggadress: http://tiindraz.blogg.se
lena säger:

Godnatt!!! Nu är kl 20.37 och jag ska strax lägga mig och läsa lite....Ni är nog på väg ner snart tror jag . Hoppas hotellet blir bra nu och vila upp er nu lite...Jag jobbar 6.30 - 9.30 imorrn...kram

2013-02-27 | 20:39:12
Leffe säger:

Kul att ni är framme och att det funkade med allt till slut.
OK bilder är ju roligt men det hinner ni väl med under de 3, 6, 12 24 månader som ni kommer att vara borta.

Ha det bäst och take care
Kram Leffe

2013-02-28 | 14:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback