Byron Bay

Jaaaaaag är käääääär i denna lilla stad!

Efter bara ett par timmar så kände jag att jag aldrig vill åka härifrån. Jag vet inte riktigt vad det är, men allt känns bara så himla perfekt här! Det är som en liten hippiestad nästan, fullt av fina och glada människor, roliga affärer med extremt mycket plock och färgglada kläder, väskor, smycken, hårgrejer, solbrillor, surfingbrädor, mera smycken, skor, mat, prydnadssaker och massor mera. Skulle som sagt kunna stanna här jämt.

Vi va ut och åt på restaurang igår dessutom, sååååå fruktansvärt gott (tack bästa, bästa moder och fader). Åt så jag höll på att storkna, tror nästan att jag fortfarande är mätt haha!
Idag tänker jag springa i lite fler affärer, vart så hyper igår av allt som fanns att titta på att jag glömde bort att köpa nåt.. En pungväska ska jag ha, letat flera veckor nu (typ en lång tygpåse som man bara hänger över axeln)! Har inte hittat den perfekta än men om fröken kräsen ska fortsätta på det här viset så lär jag aldrig få tag i nån. Dessutom så ska jag försöka tatuera mig idag, eftersom jag inte har det exakta "motivet" så får vi se hur det går, men håll tummarna fö mä gott folk!

Puss och kram från världens bästa Byron Bay!
/Josefine


Kommentarer
Leffe säger:

Bidde det nån tattoo?
i så fall hur ont gjorde det?

2013-05-06 | 11:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback