Brisbane

Sitter på tåget påväg "hem" (till bilen i coomera) från brisbane city. Är himla besviken på stan faktiskt, det enda jag har fått med mig hem är en tröja och två iPhoneskal och jag har sprungit i hur många klädaffärer som helst!! Skitstad. Får satsa på shopping i Melbourne istället eller nåt.
Vi försökte leta på en restaurang att äta på också men vi hittade ingen kul och kände oss inte riktigt sugna heller, så det blev hemfärd istället. Nu ska vi väl sätta oss och planera vart vi ska åka i morrn, det har vi ingen aning om just nu så det ska bli spännande att se vad vi hittar på! Nåt värt lär det ju finnas efter vägen.

Hade i alla fall en skitbra morgon i morse! Var fullt med kakaduor och andra papegojor utanför bilen när jag vakna så jag hoppa ur med kameran och efter kom David med hamburgarbröd som vi satt och matade dom med, så himla söta :D

Nu ska jag försöka hålla mig vaken resten av vägen till coomera, blir nog jobbigt!
Puss och kram
/Josefine


Kommentarer
Mamsen säger:

Åh, vad avundsjuk jag blir på,dig som kan fota nu därborta på andra sidan jordklotet....ja, jag fotar hemma men det är ju inte samma sak...och ljuset ni har vill jag ha...

2013-05-03 | 18:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback