Svetttttt.

Idag har det faktiskt varit skönare ute än igår. Vi har sprungit runt på "stan" kollat i maaaassor med turistaffärer och sånt annat kul! Jag skulle köpa ett par flippflopps men min snålhet och kräsenhet tog helt över och jag kom inte alls men med några :( men frukost kom vi i alla fall hem med! Tankspridda som vi är kom vi ju på igårkväll när vi gick och la oss at vi inte hade köpt nå frukost...
   Det finns bra mycket störda grejer som folk tydligen gillar så pass mycket att dom köper det. Tex pressade torkade grodskinn, läderkängurupung att ha pengar i eller varför inte äkta uppstoppad kängurupung att ha som nyckelring eller flasköppnare? Inte? vad sägs om en uppstoppad kängurutass då? :D Nää, så kände vi också... (bilder neranför pappa och mamma, det va det här jag pratade om i telefon hahaha!)
 
Ikväll efter vi käkat så la vi oss ute i hängmattorna under palmerna, David låg och  kastade sten på mig för att jag har panik för kryp (som tur är har vi inte sett annat än ödlor och smä nattfjärilar i den kategorin), så vart jag förbannad och sa till honom tillslut men då hade han tydligen slutat med det redan.. om jag höll på att dö? Johorå. Var ju tvärsäker på att det va stora skalbaggar eller tjockisspindlar som slängde sig ner från träden på mig! men så såg jag att det va bara bär/minifrukt som kom från en klase precis ovanför. Vart irriterad på att få dom över mig hela tiden så jag la mig åt andra hållet och såg att det va ju för fasen en flyghund som satt och slängde ner dom på mig!
   Vet inte om vi skrivit om dom men det kryllar i alla fall av dom här på kvällarna, dom kommer och hänger sig uppochner i palmbladen och vilar/äter (tydligen). Ser hur som helst ut som fladdermöss deluxe, med en storlek på 50*100 cm kan man väl säga!
 
Hur som helst, jag börjar bli  lite dåsig av värmen och allt nu så jag ska väl ta och göra mig i ordning för sängen, klockan är ju trots allt snart halv 11. Hoppas inte våras AC stänger av än på att tag med tanka på att David gav bort våra sista 1 dollar-pengar till 3 norska tjejer som bor i vårat hus. :)))
 
I morrn bär det av mot ett zoo! Mitt i stan. På en övervåning i ett hus. Ska bli intressant...
Puss och god natt finaste ni! <3
 
 

Kommentarer
Leffe säger:

Vad duktiga ni är med bilder och allt Kul att kunna följa med trots att vi är en bit bort.
Ha det bäst
Leffe

2013-03-01 | 14:22:41
Lena säger:

Åh, vad roligt det är att läsa. Gud så skönt ini verkar ha det...blir ju lite smått avundsjuk....och fina bilder!

2013-03-01 | 15:45:50
Anonym säger:

Åh så har ni fixat så kommentarerna syns. Bra jobbat! :-)

2013-03-01 | 15:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback