Packkka

Hallåååå.
 
Nu har vi packat våra stora väskor första gången, kommer antagligen bli att vi packar om 30 gånger innan vi åker på fredag, men ändå. Det börjar ta form nu i alla fall!
Känns riktigt konstigt att vi ska åka i övermorron. Det har gått så fort, för fort! Jag längtar ju som sagt jättemycket hem efter alla, men inte trodde jag att 5 månader kunde gå såhär fort!
Jag känner att jag börjar få mer och mer ångest över att australienresan verkligen är slut. Jag vill inte att den ska va slut, jag vill se allt en gång till! Uppleva allt en extra gång. Det känns som att man bara drömt allting, eftersom vi är på precis samma ställe nu som när vi började resan.
Men det är så otroligt skönt att allt har gått så bra ändå. Jag menar, det är mycket som har kunnat gå åt helvete, men vi har klarat oss helskinnade ur allting! Till och med motorstopp mitt ute i outbacken där det inte finns nå folk. Det är väl allas mardröm!
 
Sista trippen ut på revet i morgon, vi får hoppas att det också går bra! Jag menar, vi kan ju bli uppätna eller nåt.. PEPPAR PEPPAR!
 
Hade i alla fall världens roligaste kväll igår, vi satt uppe halva natten med 3 britter, en tysk och en Schweizare och körde drickspel med en kortlek. Länge sen jag hade så kul! Snodde med mig reglerna hem till ett av spelen så nu blir det tufft att festa med mig hädanefter ;)
Folket här kommer man ju sakna skapligt mycket också, sitta och dricka goon (svinbilligt boxvin som orsakar brutal huvudvärk dagen efter) och prata om vad man sett och gjort i Australien hittills. Längtar så mycket efter att få komma hem och visa alla bilder! Det är så otroligt mycket att berätta om dessutom! Ska bli kul, men det gör det inte mindre ledsamt att lämna Aussie. Tyvärr.
Nu ska jag lyssna på gammal musik och tjocka godis!
 
Häjdå!
/Josefine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback