Näästan dääär

 
Hejhejhejhejhej,
 
Nu är det inte långt kvar. 4 heldagar kvar i Australien, inte mer. På fredag tar vi ett flyg mitt på dan till Sydney och sen vidare till Peking för att sen landa på Arlanda på lördag kväll (svensk tid). Det känns så sjukt. Sjukt bra och sjukt sorgligt på en och samma gång! Jag tycker det kommer bli underbart att komma hem till alla nära och kära och djuren och allt! Men det betyder å andra sidan att det här äventyret är absolut slut, vilket gör mig lite sorgsen.
Men jag kan säga att det är absolut inte sista gången jag sätter min fot på australiensk mark, definitivt inte! Hit ska jag igen!
 
Idag har vi också haft sol, och enligt vädret på tv ska det fortsätta hela nästa vecka, yaaaay! Så vi passade på att boka en tripp ut till barriärrevet på torsdag! Enda dagen då våran båt var ledig, så vi lär kasta grejer, packa, väga, packa igen osv osv, allt på onsdag. Eftersom vi kommer vara borta hela dagen på torsdag och kommer helt klart vara tvärtrötta när vi väl kommer tillbaks till tropic.
Hoppas hur som helst på sköldisar! Och hoppas verkligen att solen tar lite mindre den här gången.. Har inget emot att bli nyansen mindre kritvit än en Alvedon, men jag går helst inte lika långt som sist och blir identisk med en kokt kräftjävel.
 
Snart är vi hemma igen, get ready folks!
/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback