Bihleeen

Häj häj!
Nu ligger vi i sängen, i bilen, och käkar karameller! Såna äkta som liksom bara är gjorda av socker, hehe.
Bilen har legat ute på annons ett par dagar nu och vi har haft ett par visningar på den. Dock inga som bestämt sig ännu, antagligen eftersom det är så lite folk och så många bilar. Vi slåss liksom med alla andra backpackers som också vill åka hem just nu. Inte för att vi lider, vi har det rätt bra vi! Ingen biljett bokad än så vi har igen sån tidspress på oss. Men det skulle inte vara helt fel att komma hem snart.
Eftersom vi måste vara tillgängliga dryga 12 timmar om dygnet utifall nån vill köpa eller titta så kan vi inte hitta på så himla mycket. Vi håller oss i utkanten av cairns och i närliggande småstäder. Var upp till kuranda en sväng för andra gången igår, gosade med känguruer och wallabys! Och papegojor (1000 gånger snällare och finare än Hedvig).
Annars gör vi inte så himla mycket. Vi äter mest. Så jag behöver ingen hämtning på Arlanda sen, jag kan rulla hem själv!
Nu ska vi kolla på fiiiiiilmmmm. Har redan sett alla 200 filmer vi tog med oss ner, så det är bara att börja plöja igenom dom igen. Så roligt har vi!
Så har jag blivit sugen på att färga mitt hår. Mörkt. Det är sant! Pernillas fel, helt och hållet. Men den saken kommer jag inte göra nåt av med innan vi har kommit hem! Åh Gud vad jag saknar hemma. Så otroligt mycket, bara lukten av Sverige! Ååååååhhhh. Hoppas bilfan blir såld snart, annars blir jag galen.
HÅLL TUMMAR OCH TÅR

/Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback