Skitväder2

Sitter och planerar lite vad vi ska hitta på dom kommande dagarna, men det är skitsvårt och inte det minsta kul eftersom vi har oändligt med spöregn och världens orkanvindar över oss dygnet runt. Det har hållit på i en vecka och kommer fortsätta minst en vecka till. Tack vare det här vädret från helvetet har vi inte kunna åka ut till varken magnetic island, withsunday-öarna eller great keppel island. Så jag känner mig skapligt besviken och less på Australien just nu. Jävla pissväder. Varför, VARFÖR, komma precis just jävla nu för? Förbannat onödigt kan jag tycka.
Trodde att bilen skulle blåsa bort några gånger inatt dessutom, vaknade mer än en gång av att bilen ruskade så att ljusslingan vi har for åt alla håll och slog emot väggen. Inte kuuuul. Men vi har i alla fall fått sova ostört några nätter nu, inga uppkäftiga securitystroppar som kommer och slänger käft mitt i nätterna.

Jag får be känsliga läsare om ursäkt för mitt ovårdade språk, men det är extra svårt att vara fin i kanten när flera barriärrevsutflykter blir förstörda på grund av storm.

Nu blire noodles! Puss på er

/Josefine


Kommentarer
mamsen säger:

Hoppas vädret är bättre nu...Inte kul när det bara regnar...Det har de gjort här idag...regn,regn...

2013-04-15 | 18:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback